Crash test mascara ! Golden Rose Wonder Lash VS Amy's XXL Volume !


Έχω ψύχωση με τις μάσκαρα πραγματικά ! Όποια δω θελω να την δοκιμάσω !

Είπα σήμερα να κάνω ένα crash test ανάμεσα σε δύο οικονομικές μάσκαρα που υποστηρίζουν οτι δίνουν όγκο στις βλεφαρίδες μας . Πάμε να αρχίσουμε;

Νο 1 : Golden Rose - Wonder Lash mascara





Περιγραφή
MAGICAL LASHES
  • Δίνει πάνω απο 12χ περισσότερο όγκο
  • Έντονο μαύρο χρώμα που δημιουργεί μια δραματική εμφάνιση
  • Προβιταμίνη Β5 που βοηθάει να δυναμώσουν και θρέφει τις βλεφαρίδες



 Μία εξαιρετική μάσκαρα για όγκο που δίνει το "spider effect" που εγώ λατρεύω !  Όταν στεγνώσει γίνεται λίγο ξηρή χωρίς όμως να αρχίζουν να πέφτουν κομμάτια κάτω απο τα μάτια μου.         
Μήκος δίνει ελάχιστο όμως μπορεί να δουλευτεί άνετα για να δώσει τον κατάλληλο όγκο και το δραματικό αποτέλεσμα που η κάθε μια επιθυμεί . Η τιμή της κυμμαίνεται περίπου 10 ευρώ / 12 ml.






Νο 2 : Amy's  - XXL Volume mascara

Υπόσχεται XXL όγκο , XXL βλεφαρίδες !

Nope.... Nope...... Nope..... !!!

         Δίνει καμπυλότητα . διαχωρισμό , μήκος...
όμως όγκο δεν δίνει . Δεν με πείραζει , ειναι μια πάρα πολυ καλή μάσκαρα για ένα διακριτικό αποτέλεσμα .
Για την τιμή της... δεν το συζητώ !
 Περίπου 2 ευρώ / 10ml .










Πιό κάτω υπάρχουν φωτογραφίες και με τις δύο μάσκαρα για να δείτε το αποτέλεσμα.






Golden Rose - Wonder Lash
στο δεξί μου μάτι ( αριστερή φωτό )

Amy's XXL Volume
στο αριστερό μου μάτι ( δεξιά φωτό )






kissessssssss..................

8 σχόλια:

Natasha V είπε...

ε καλα! Golden Rose for the win για εμενα! την αγαπω αυτη την εταιρια- αυτη τη μασκαρα την χρειαζομαι αμεσα στη ζωη μου (και στις βλεφαριδες μου!) xxx

Unknown είπε...

αυτο το spider effect εμενα με ενθουσιαζει...τη θελω οπωσδηποτε...
ριξε μια ματια αν θελεις,..ειμαι καινουριαααααα..
http://mybeautymap.blogspot.gr/

katerina είπε...

mia xara fainetai alla gia 10e k golden rose den tha edina

Unknown είπε...

περιμενα οτι η τιμη της δεν θα ξεπερνουσε τα 8 ευρω. ομως σαν αποτελεσμα ειναι ισαξια με τις high end μασκαρα που κυκλοφορουν στα καταστηματα . εγω παντως την υιοθετησα! :)
Νατασαααααααα την εχει και το beauty town !

bebeautifulbyeva είπε...

πολύ καλή φαίνεται αλλά όπως προ είπαν 10 για golden rose όχι δεν θα έδινα Αναστασία μου. φιλάκια κούκλα

Ανώνυμος είπε...

Το 2 ευρώ ζητώ χαχαχαχαχα λόγω κρίσηs που είμαστε τοσο δύσκολεs εποχέs..

Ανώνυμος είπε...

στα δεξιά των 2ευρώ απο που να την πάρω XX volume?????

Unknown είπε...

Βιολετα εγω την πηρα απο ενα καταστημα στυλ eurostore στην ν.ιωνια κοντα στον ηλεκτρικο στον πεζοδρομο...

Δημοσίευση σχολίου


up